پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215257
پورعلي گنجي به پرسپوليس نه نگفته بود!
تاریخ انتشار : 1395/03/28 19:08:05
نمایش : 1038
پس از پايان ليگ پانزدهم، اسامي مختلفي از لژيونرهاي ايراني شاغل در آن سوي مرزها رديف شد که قرار بود سورپرايز پرسپوليس تهران در فصل نقل و انتقالات باشند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اولين اسمي که مطرح شد رضا قوچان‌نژاد بود. گفته مي‌شد اين مهاجم مشهدي پرسپوليسي است و پس از پشت سر گذاشتن فصلي نوميدکننده قصد دارد به ايران بيايد اما اين خبر بعد از مدتي از سوي مدير برنامه‌هاي اين بازيکن تکذيب شد.

در ادامه يک واسطه به پرسپوليسي‌ها وعده داد که مي‌تواند اشکان دژاگه را پرسپوليسي کند. اين ادعا در حد شوخي باقي ماند تا آن که شنيده شد باشگاه‌هاي قطري قصد دارند ستاره‌هاي ايراني خود را جواب کنند. ماجراي پرسپوليسي شدن اشکان دژاگه هم توسط فاضلي، مدير برنامه‌هايش تکذيب شد. سپس اسم مسعود شجاعي وسط آمد که اين بازيکن ملي‌پوش هم صراحتاً اعلام کرد؛ «اولويتم ايران نيست!»

طي اين مدت همه در تکاپوي پيدا کردن اسم سورپرايز پرسپوليسي‌ها بودند و ما هم تحقيقاتي انجام داديم که سرانجام به مرتضي پورعلي‌گنجي رسيديم. از قرار معلوم آن اسم بزرگي که قرار بود به پرسپوليس بيايد، اين بازيکن بود که در نهايت در السد ماند. مرتضي پورعلي‌گنجي در مذاکره با مسئولان پرسپوليس به اين باشگاه نه نگفته بود اما مهلت خواست تا در صورت نماندن در قطر شاگرد برانکو شود که اين اتفاق نيفتاد!

منبع: خبر ورزشي

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html